Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná

Internetová stránka obce Lysá pod Makytou.

Prihláška na Ondrejský jarmokVytlačiť
 

Prihláška na Ondrejský jarmok 25. 11. 2017
Žiadosť o vydanie povolenia na predaj výrobkov a poskytovanie služieb na príležitostnom trhu v Lysej pod Makytou
Na trhovom mieste Námestie v Lysej pod Makytou, dňa 25. 11. 2017 -ONDREJSKÝ JARMOK
V súlade s ustanovením §3 ods. 1 Zák. č. 178/1998 Z.Z. žiadam o vydanie povolenia na predaj výrobkov a poskytovanie služieb na trhovom mieste v Lysej pod Makytou.
Druh predávaného tovaru alebo poskytovaných služieb na príležitostnom trhu
ONDREJSKÝ JARMOK, dňa 25. 11. 2017 .......................................................................................
Typ predajného zariadenia (uviesť aj rozmer predajného zariadenia) .................................................
Druh predávaného tovaru ...................................................................................................................
Predávajúci – podnikateľ:
................................................................................................................................................................
( meno, priezvisko fyzickej alebo obchodné meno právnickej osoby) a sídlo (právnická osoba) alebo bydlisko ( fyzická osoba):
IČO: ...................................................Telefón: ....................................................Dátum:......................................................
Podpis žiadateľa .....................................
Žiadateľ berie na vedomie spracovanie osobných údajov v zmysle zák. č. 123/2013 Z. z. O ochrane osobných údajov.
Vaše požiadavky:
(Zakrúžkuje všetky vaše požiadavky, podľa našich možností sa Vám budeme snažiť vyhovieť. V prípade, že Vám nebude možné vyhovieť, budeme Vás o tom informovať.)
» na námestí rezervovať miesto o veľkosti ........................................................... / max. 3bm/
» potrebujem požičať stôl, stoličku ............................................................ / počet kusov/
» potrebujem elektrickú prípojku ( 220 V), uveďte za akým účelom
................................................................................................................................................................
» ďalšie požiadavky ...............................................................................................................................
Vyplnenú a podpísanú žiadosť o vydanie povolenia zašlite prosím najneskôr do 15.11.2017 na adresu: Obecný úrad, č. 1, 020 54 Lysá pod Makytou, emailom: matrika@lysapodmakytou.sk
K žiadosti prikladám:
1. Živnostenský list (FO), výpis z obchodného registra (PO) alebo iné oprávnenie na podnikanie podľa osobitných predpisov.
2. Fotokópiu strany označenej ako ZÁZNAMY DAŇOVÉHO ÚRADU z knihy elektronickej registračnej pokladnice (,,ERP") predávajúceho, na ktorej je zaznamenané pridelenie daňového kódu ERP, alebo čestné vyhlásenie s uvedením osobitného predpisu, že predajca nie je povinný na predaj výrobkov a poskytovanie služieb používať ERP.
3. Pri predaji jedál a nápojov na priamu konzumáciu na mieste – rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva, ktorým súhlasí s uvedením zariadenia na ambulantný predaj.
Dôležité informácie a organizačné pokyny
Za prihlásenie na Ondrejský jarmok sa považuje vydané povolenie na predaj výrobkov na Ondrejskom jarmoku. Poplatok za predajné miesto vo výške 5€/3bm, je potrebné uhradiť vopred do pokladne na obecnom úrade prípadne na č. účtu: 2822511001/5600, variabilný symbol: Vaše IČO. V prípade, že poplatok za predajné miesto nebude uhradený nebude možné Vám vydať povolenie na predaj výrobkov! Poplatok za predajné miesto s použitím el. energie je 6€/3bm. Poplatok za zapožičanie stola 0,50€/1ks, poplatok za zapožičanie stoličky 0,20/1ks.
Na základe žiadosti o vydanie povolenia a uhradeného poplatku Vám bude vydané povolenie na predaj výrobkov a taktiež pridelené číslo na predaj na Ondrejskom jarmoku. V deň jarmoku je potrebné dostaviť sa na predajné miesto do 6:45 hod. V prípade, že sa nedostavíte do 6:45 hod Vaše miesto môže byť pridelené inému predajcovi. Poplatok za predajné miesto bude vrátený len v prípade, že sa predajca odhlási 3 dni pred konaním jarmoku. V opačnom prípade sa poplatok nevracia. Plán rozmiestnenia stánkov na Ondrejskom jarmoku je výhradne na rozhodnutí organizátora.


 
 

Úradná tabuľa

Voľby 2018Vytlačiť
 

Voľby do orgánov samosprávy obcí

Informácie pre voliča

I

Dátum a čas konania volieb

Voľby do orgánov samosprávy obcí sa konajú

v sobotu 10. novembra 2018 od 7:00 do 22:00 h.

II

Právo voliť

Právo voliť do orgánov samosprávy obcí má obyvateľ obce, ktorý má trvalý pobyt v obci
a najneskôr v deň konania volieb dovŕši 18 rokov veku.

Prekážkou práva voliť je zákonom ustanovené obmedzenie osobnej slobody z dôvodov ochrany verejného zdravia.

III

Právo byť volený

Za poslanca obecného (mestského) zastupiteľstva, v hlavnom meste Slovenskej republiky Bratislave a v meste Košice aj miestneho zastupiteľstva, môže byť zvolený obyvateľ obce, ktorý má trvalý pobyt v obci, v ktorej kandiduje a najneskôr v deň volieb dovŕši 18 rokov veku.

Za starostu obce, primátora mesta, starostu mestskej časti môže byť zvolený obyvateľ obce, ktorý má trvalý pobyt v obci a najneskôr v deň konania volieb dovŕši 25 rokov veku.

Prekážkou práva byť volený je

Ÿ výkon trestu odňatia slobody,

Ÿ právoplatné odsúdenie za úmyselný trestný čin, ak odsúdenie nebolo zahladené,

Ÿ pozbavenie spôsobilosti na právne úkony.

IV

Spôsob hlasovania

Volič môže voliť len v obci svojho trvalého pobytu vo volebnom okrsku, v ktorého zozname voličov je zapísaný.

Volič je povinný po príchode do volebnej miestnosti preukázať okrskovej volebnej komisii svoju totožnosť predložením občianskeho preukazu alebo dokladu o pobyte pre cudzinca.

Potom okrsková volebná komisia zakrúžkuje poradové číslo voliča v zozname voličov a vydá voličovi dva hlasovacie lístky - hlasovací lístok pre voľby do obecného (mestského) zastupiteľstva a hlasovací lístok pre voľby starostu obce (primátora mesta) a prázdnu obálku opatrenú odtlačkom úradnej pečiatky obce (mesta).

Prevzatie hlasovacích lístkov a obálky potvrdí volič v zozname voličov vlastnoručným podpisom.

Každý volič sa musí pred hlasovaním odobrať do osobitného priestoru určeného na úpravu hlasovacích lístkov. Voličovi, ktorý nevstúpi do osobitného priestoru určeného na úpravu hlasovacích lístkov, okrsková volebná komisia hlasovanie neumožní.

Na hlasovacom lístku pre voľby poslancov obecného (mestského alebo miestneho) zastupiteľstva môže volič zakrúžkovať najviac toľko poradových čísiel kandidátov, koľko poslancov má byť v príslušnom volebnom obvode zvolených. (Počet poslancov, ktorý sa volí vo volebnom obvode je uvedený na hlasovacom lístku.)

Na hlasovacom lístku pre voľby starostu obce (primátora mesta alebo starostu mestskej časti) môže volič zakrúžkovať poradové číslo len jedného kandidáta.

V osobitnom priestore určenom na úpravu hlasovacích lístkov vloží volič do obálky jeden hlasovací lístok pre voľby do obecného (mestského) zastupiteľstva a jeden hlasovací lístok pre voľby starostu obce (primátora mesta).

Na požiadanie voliča mu okrsková volebná komisia vydá za nesprávne upravené hlasovacie lístky iné. Nesprávne upravené hlasovacie lístky vloží volič do schránky na odloženie nepoužitých alebo nesprávne upravených hlasovacích lístkov.

Volič, ktorý nemôže sám upraviť hlasovací lístok pre zdravotné postihnutie alebo preto, že nemôže čítať alebo písať a oznámi pred hlasovaním túto skutočnosť okrskovej volebnej komisii, má právo vziať so sebou do priestoru určeného na úpravu hlasovacích lístkov inú spôsobilú osobu, aby podľa jeho pokynov a zákona upravila hlasovací lístok a vložila do obálky. Obidve osoby pred vstupom do osobitného priestoru na úpravu hlasovacích lístkov člen okrskovej volebnej komisie poučí o spôsobe hlasovania a o skutkovej podstate trestného činu marenia prípravy a priebehu volieb. Členovia okrskovej volebnej komisie nesmú voličom upravovať hlasovacie lístky.

Volič, ktorý nemôže pre zdravotné postihnutie sám vložiť obálku do volebnej schránky, môže požiadať, aby obálku do volebnej schránky v jeho prítomnosti vložila iná osoba, nie však člen okrskovej volebnej komisie.

Volič, ktorý sa nemôže dostaviť do volebnej miestnosti zo závažných, najmä zdravotných dôvodov, má právo požiadať obec a v deň konania volieb okrskovú volebnú komisiu o vykonanie hlasovania do prenosnej volebnej schránky, a to len v územnom obvode volebného okrsku, pre ktorý bola okrsková volebná komisia zriadená.

Volič je povinný odložiť nepoužité alebo nesprávne upravené hlasovacie lístky
do zapečatenej schránky na odloženie nepoužitých alebo nesprávne upravených hlasovacích lístkov, inak sa dopustí priestupku, za ktorý mu bude uložená
pokuta 33 eur.

 


 
 

Podpora rozvoja športu na rok 2018-Výstavba Viacúčelového ihriska pri základnej škole v obci Lysá pod MakytouVytlačiť
 

Súbor na stiahnutie Zmluva o dielo.docx Zmluva o dielo.docx (27.3 kB)

 
 

Ministerstvo životného prostredia vyhlasuje.....Vytlačiť
 

Súbor na stiahnutie 1_.pdf 1_.pdf (290.5 kB)
Súbor na stiahnutie 2,.pdf 2,.pdf (212.1 kB)

 
 

Ekonomicky oprávnené náklady za rok 2017 na opatrovateľskú službuVytlačiť
 

Súbor na stiahnutie EON.docx EON.docx (12.8 kB)

 
 

Priemerné ekonomicky oprávnené náklady za rok 2017 na opatrovateľskú službuVytlačiť
 

Súbor na stiahnutie EON_2017.docx EON_2017.docx (12.5 kB)

 
 

Obnova verejného osvetleniaVytlačiť
 

sken tabula.jpg

Cieľom projektu , Obnova verejného osvetlenia v obci Lysá pod Makytou" bola výmena starého osvetlenia, ktorého prevádzkovanie bolo finančne náročné. Vďaka získaným finančným prostriedkom zo štrukturálnych fondov EÚ a štátneho rozpočtu SR bola realizovaná výmena verejného osvetlenia v obci za moderné svietidlá, ktoré sa vyznačujú výrazne nižšou spotrebou elektrickej energie, s čím je spojená i úspora finančných prostriedkov na prevádzku verejného osvetlenia v obci Lysá pod Makytou. Projekt obnovy verejného osvetlenia v obci Lysá pod Makytou bol ukončený v roku 2015. 

Počet vymenených svietidiel - 449 

 

Svietidlo Výkon W Príkon w Počet ks
         LED1 26 27,04 351
         LED2 35 36,4 39
         LED3 80 83,2 59

 

Úspora energie s mernou jednotkou GJ/rok = 220,95

 


 
 

Dodatok k VZN č.3/2016Vytlačiť
 


 
 

Dodatok č.2 k VZN č.1/2015Vytlačiť
 


 
 

VZN obce Lysá pod Makytou č. 1/2017Vytlačiť
 


 
 

Dotácie z rozpočtu obce na rok 2017Vytlačiť
 

Dotácie z rozpočtu obce na rok 2017

 

Poskytovanie dotácií z rozpočtu obce upravuje Všeobecne záväzné nariadenie obce č. 5/2016.

Dotácie z rozpočtu obce v zmysle VZN č. 5/2016 možno poskytnúť právnickým osobám a fyzickým osobám – podnikateľom, ktoré majú sídlo alebo trvalý pobyt na území obce alebo ktoré pôsobia, vykonávajú činnosť na území obce alebo poskytujú služby obyvateľom obce len na podporu všeobecne prospešných alebo verejnoprospešných  účelov, na podporu podnikania a zamestnanosti.

Dotácie v zmysle VZN na r. 2017 možno poskytnúť na základe písomnej žiadosti (spolu s požadovanými prílohami) doručenej do podateľne Obecného úradu v Lysej pod Makytou do 31.12.2016.

 


 
 


Úvodná stránka